Rotat i en låda...

Som alla vet vid det här laget så lämnade vår mamma efter sig en hel del konstiga samlingar och massa annat spännande.
Idag har jag rotat i en låda med papper... brev, teckningar, tackkort, bilder...

Hemlig låda
Här kan ni se lite av mina fynd...
Överst bilder på "Jesus" som mamma fått i Blackebergs söndagsskola 1956. (Finns fler)
Sen är det ett brev mamma skickat till "Året Runts Lilla Föken Sverige-tävling". Jag var 4 år.
Så är det hennes skolkort, AB Stockholms Spåvägar 1963 á 40:-.
Sist är det en teckning jag gjort till henne 1969.

Sen finns det en hög andra saker... ett kärleksbrev från min pappa till mamma, ett sorgligt brev från min MS-sjuka moster som senare dog, kvitton på mina danslektioner, min kontaktbok i ettan...

Kommentarer
Postat av: Pyret

Blev du inspirerad efter att ha rotat i min låda :D

Postat av: Miafia

Pyret:
Det är alltid lika kul att rota i våra lådor :)

2007-01-10 @ 19:05:26
URL: http://www.miafia.blogg.se
Postat av: Ella

Å vilka skatter du har. Vad gör du med allt?

2007-01-10 @ 20:21:39
URL: http://livetefter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback