Kliar i fingrarna...

Nu börjar jag längta till våren...

Igår satte jag mig och började skissa på nya "torpprojekt".
Iår SKA vi börja med köket. Det ska bli så skönt! Ut med de fula gamla skåpen. Vårat kök är hjärtat i huset, ett ställe att umgås på. Det är stort och man är aldrig ensam när man lagar mat. Vi ska även ta upp ett nytt fönster ovanför diskhon, längtar efter ljus.

Sen är det ju förra sommarens katastof som ska fixas till. Hade ju ett myrbo under ett av fönstren i vardagsrummet, de hade förstört stockarna så det bara var mjöl kvar... brrrr. Nu har vi bestämt att där kommer vi sätta in en altandörr, blir perfekt. Så nu letar jag altandörrar på Blocket.

Kommentarer
Postat av: ULLiS

Å men guu va underbart att det blivit bättre! Hoppas att det fortsätter så!!!!! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback