En utmaning från Therese...

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Hittat en underbar terapeut, gått på meditation

Vilka länder besökte du?
Finland och Polen

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
Är dålig på och komma ihåg... återkommer

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Oj, oj, oj... får bli Crazy

Vad gjorde du på din födelsedag?
Tog det lugnt med familjen, mina födelsedagar börjar klinga av... 

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Att jag tagit tag i mitt liv... och hittat en ganska bra väg som inte är alltför gropig

Hur höll du dig från att bli galen?
Tillät mig att bli riktigt galen och jobbade mig sakta därifrån.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Min terapeut Lena (behöll Therese svar, skumt). Roomie och Alex

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
Delivs men jobbar vidare

Förhoppningar om 2007?
Att jag ska må bättre och bli en gladare människa. Att själen ska läka... detta önskar jag av hela mitt hjärta för några i min närhet också.
Att vi ska kunna uppfylla våra drömmar om renoveringarna på torpet.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej vännen, rätt lika svar överlag. Kanske har vi samma terapeut:)

Kram

Postat av: Anonym

Låter somdu har haft ett bra 2006 och önskar dig ett lika om inte bättre 2007. /pimpim

2007-01-02 @ 11:17:26
Postat av: Pyret

Ja du... känns rätt lika allting...

2007-01-02 @ 16:43:00
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Ninni

Läste hos Pyret och det var ganska snarlikt ser jag...kanske snor listan och svarar jag med!
God Fortsättning, kram

2007-01-02 @ 19:55:34
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback