Stulat av Johannapanna...

Kunde ju inte låta bli... Hittade den hos Johannapanna!

Tre saker som skrämmer mig:
* Döden. Inte min egen så mycket som mina nära och käras... behöll Js svar det var så bra!
* Främmande, elaka människor
* Elände i världen!

Tre personer som får mig att skratta (idag):
* Barnen
* Ett par roliga historier... givetvis snuskiga!
* min frisör

Tre saker jag älskar:
* Min familj
* Mina vänner
* Livet fast det är svårt...

Tre saker jag hatar:
* Orättvisor
* Stressa
* Inte ha kontroll

Tre saker jag inte förstår:
* Varför såna som redan har mycket blir giriga å ska ha mer...
* Att det inte finns något slut på universum
* Hur man kan vara elak mot barn

Tre saker som finns på mitt skrivbord:

* Dator
* Papper
* En vinröd julgranskula med pärlor och paljetter

Tre saker jag gör just nu:
* Bloggar
* Lyssnar på barnen som brottas i vår säng
* Pratar med min man

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* Ge ut min bok
* Leva på min konst
* Bli trädgårdsmästare

Tre saker jag kan göra:
* Måla
* Göra knut på ett körbärsskaft med tungan (lärde mig efter Twin Peaks)
* Låta som en kastanjet med tungan

Tre saker jag inte kan:
* Sticka
* Virka
* Dansa

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* Cold Play
* Thåström
* Radio

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* Sticka
* Spela curling å dansa
* Snickra

Tre favoriträtter:
Grillspett med grönsaker å tsatsiki
Grillad lax
Sushi

Kommentarer
Postat av: johannapannan

stjäl på ni alla. LIStor är till för att knyckas!!

Postat av: pimpim11

Kul ide och så lär man ju känna varandra lite mer. /pimpim

2007-04-21 @ 21:14:13
URL: http://pimpim11.blogg.se
Postat av: ULLiS

För det är ingen vanlig dag för det är Mia´s fördelsedag, Hurra Hurra Hurra!!!!! :)

GRATTIS!!!!!!!!!!

Ha en underbar dag! Pöss

2007-04-22 @ 08:13:22
URL: http://flimmra.blogg.se
Postat av: Ninni

Va fyller du år...Grattis vännen!

Jag skulle vilja se dig göra en knut på körsbärsbärsskaftet..häftigt!

Ha en härlig födelsedag..kraaaam

2007-04-22 @ 10:09:31
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Ninni

Har födelsedagen varit bra??

2007-04-22 @ 19:29:27
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback