Pyrets utmaning...

Har fått en utmaning av Pyret som jag känner mig sugen på att anta...

A ) Fyra jobb jag haft:
1. Butikspersonal på Guld Fynd
2. Lärarassistent
3. Originaltecknare
4. ---- Vill bli trädgårdsmästare

B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Jean de Florette
2. Mitt liv som hund
3. Monsters inc
4. Ice age

C ) Fyra ställen jag bott på:
1. Nockeby
2.  Nacka
3.  Söder
4. Edsberg

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Roomservice
2. Prison Break
3. Lyxfällan
4. Charlie och Lola (barnprogram)

E ) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Frankrike
2. Massa ställen i Grekland
3. Tunisien
4. Spanien

F ) Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Aftonbladet
2. Min blogg
3. Jobbets
4. Andras bloggar

G ) Fyra favorit-maträtter:
1. Grillat, både fisk å kött... med massa grönsaker... också grillade
2. Sushi
3. Ceasarsallad
4. Thai

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. I Frankrike
2. I min säng tillsammans med min älskling
3. I mitt torp
4. På en schysst restaurang med glada vänner

Tror inte det finns några kvar att utmana...
Kanske Anna...

Kommentarer
Postat av: ULLiS

Just ja! Utmaningen...måste genast göra den... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback