Ingen glömd...

Vill bara säga att jag hoppas ingen känner sig bortglömd eller lessen på mig...

Jag har varit inne i en ganska jobbig period just nu, mycket sjukt. Jag blir så himla deppig när barnen är sjuka, inte bara för att de är sjuka... givetvis är jag det också men jag blir så avskärmad från omvärlden. Blir så rastlös av att världen bara rusar på medans jag finns inom mina fyra väggar.
Jag vet att jag försummat vissa personer, det är inte alls min mening men jag orkar inte... Har otroligt dåligt samvete för dessa personer och vissa projekt som jag borde vara klar med för länge sedan, ha förtröstan!

Fast nu hoppas jag att saker och ting har vänt och jag kan återvända till livet.
Lovar att jag kommer beta av er en efter en!

Kram

image248

Kommentarer
Postat av: pimpim11

Så vacker den är rosen fast den har sätt bättre dagar. Jag tycker fotot är superfint. /pimpim

Postat av: ULLiS ¨

Så kan det va ibland. Men det fattar väl alla får man hoppas. :) Hihi. Jag fick världens sötaste barnbok idag, jag tycker att du ska kolla in den för du gillar den nog oxå. :) Puss

2007-04-29 @ 14:58:30
URL: http://flimmra.blogg.se
Postat av: ULLiS ¨

Oj glömde ju skriva vad den heter..haha. "Pomelo är kär" heter den. Finns bild på min sida. :)

2007-04-29 @ 14:59:14
URL: http://flimmra.blogg.se
Postat av: ULLiS ¨

Din bok blir gulligare. :)

2007-04-29 @ 18:58:27
URL: http://flimmra.blogg.se
Postat av: Pia

Hej!
Man har såna perioder. Det får man ha.
Saknar dig.

P&K

2007-04-29 @ 22:02:04
Postat av: johannapannan

men du. Sådana perioder är tuffa men när de är över ser man ljuset igen. Vet man bara har man mycket hänsyn. Så brukar det ju vara ändå både med projekt och annat. Eller hur?
Pigga på er.
kram

2007-04-30 @ 07:13:39
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Ninni

Men så är det ju ibland..man orkar bara inte. Då ska man ta en brejk och bara bry sig om det viktigaste.

Ha en mysig Valborg..kramen

2007-04-30 @ 10:29:03
Postat av: Anna

Tänk inte så..alla runt omkring dig finns kvar..ta det lugnt!! Kram & ta hand om dig & familjen först & främst...pöss i pannan :D

2007-05-01 @ 09:38:17
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Elin Davidsson

Fin ros passar min hårfärg

En liten gåta bara

Det var en gång en gätte tröt gris vad hände när grisen kom till England?

Svar: pig på Engelska är ju gris pig.

2007-12-14 @ 19:49:51
Postat av: elin davidsson

kandu inte SVARA snälla

Kan du tyska?

2007-12-14 @ 19:52:15
Postat av: Elin Davidsson

Inga Mangnusson lärde mig.
HON ÄR SÅ SNÄLL.
DU SKA BARA VETA.

2007-12-14 @ 19:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback