Jaha måste bara...

Även denna gång snodde jag utav Pyret...

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Ojojoj... den var svår
Att jag å min kompis fuskat i orientering och kom etta
Att jag gillar att skriva viktiga listor, grym organisatör
Att jag gjort reklam för Y3
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Empati (måste behålla Py's svar...)
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Mia, Märta...
Hur var du som barn?
Blyg, tyst, arg...
Vad tycker du om fildelning?
Dela lättfil med sin käraste är ok...
Varför bloggar du?
Gillar att få uppmärksamhet, har för mycket i hjärnan, gillar att roa
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
De där två går hand-i-hand
Vad kan man leva utan?
Ångest
Vilket är viktigast hos din partner?
Snäll, go och tar hand om mig
Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Tveksamt
Hur ofta lagar du mat hemma?
Vi delar på matlagningen
Vad skulle du göra med ett friår?
Resa, förverkliga mina drömmar...
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Japan, Thailand, Medelhavet
Hur svarar du i telefonen?
Mia
Är du pinsam på fyllan?
Asjobbig, orkar inte ens med mig själv
Vilken var din första konsert?
Nån skum källarlokal å kollade Ebba Grön
Hur ser folk dig?
Snäll, rolig och hjälpsam
Människa som gör dig enbart ledsen?
Den som går på mina nerver och hugger mig som en Rottweiler
Människa som gör dig enbart glad?
Den som kan skratta ihop med mig trots allt elände
Värsta känslan?
Panikångestattack (behåller Py's svar)
Favorit tv-program?
Gillar typ Roomservice
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Inga måsten och mycket skratt
När grät du senast?
Alldeles nyss. Tyvärr.
Är du vidskeplig?
Nej
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Att jag skulle lära mig tycka om-  och tro mer på mig själv
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Att ha en riktig utställning
Vart går din drömresa?
Karibien
Vem är ditt drömragg?
Johan så klart
När blir man vuxen?
Aldrig
Vill du säga förlåt till någon?
Inte vad ja minns
Vem är din hjälte?
Det finns många vardagshjältar
Vad tror du på?
Inre lycka å frid
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Nej tack!
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig
Vad är lycka?
Att kunna njuta och vara tillsammans med mina nära
Vilka personer beundrar du?
många
Vem var din första kärlek?
Donny Osmond
Vem har makten i ditt liv?
Ågren
Har du någon dold talang?
Kan göra knut på en körsbärsstjälk med tungan
Har du mobbat någon?
Nej
Vilket djur skulle du vilja vara?
Trollslända (iiii Py den var ju min)... då får ja väl säga blåvinge
Har du någon fobi?
Nej
Vad är det pinsammaste du gjort ?
Massor
Har du snattat någon gång?
Ja... en present åt Py när jag var 24 år bara för att bevisa att jag kunde... det var ett miniblock med en hund på

Kommentarer
Postat av: Ulrica*

Ebba Grön...fan va coolt. Jag vill oxå...

Postat av: Ulrica*

Varför trollslända förresten? Jag är lite rädd för dem..som jag är för det mesta som flyger iof..haha.

2006-09-21 @ 19:12:21
URL: http://flimmra.blogg.se
Postat av: Miafia

Ullis:
Ja förstod nästan att du inte gillar trollsländor... för du är ju som min Johan (hatar fåglar) å gillar inte trollsländor heller.
Men de är vackra och har underbara färger och lever bara en kort stund.

2006-09-21 @ 19:16:32
URL: http://www.miafia.blogg.se
Postat av: Pyret

Sorry med trollsländan... den bara dök upp. Tänkte inte på att det var du. Men du är ju jag så det är ju samma sak ändå...
Kan du göra knut på en körsbärsstjälk! Det visste inte jag!

2006-09-22 @ 14:07:04
URL: http://litenpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback