Först ut i min konstrunda...

Det får bli min farfar, för han är ju äldst... och numera död.
Jag gillade min farfar och känner mig ganska ensam om det. Han var väldigt speciell och folk säger att ha var elak, fast jag har personligen inte den bilden av min farfar. Å han och min mamma kom väldigt bra överens, tror att de förstod varandra. Min farfar brydde sig om mig och berättade sagor och byggde saker åt mig.

Det finns en del historier att berätta om honom men det får vi ta vid ett annat tillfälle.

En del av min konstsida har jag nog ärv från honom. Här är en tavla som min farmor gav mig en gång som hon ville att jag skulle ha som ett minne efter honom eftersom han och jag hade gemensamt konstintresse...

Kram farmor å farfar!

Farfarstavla

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilken fin tavla....jag har fått glädjen att se dina alster både hos Roomie och Pyret idag.
Du är duktig tycker jag!!
/Kramen

Postat av: Pyret

Den är fin den där tavlan

2006-09-16 @ 20:21:35
URL: http://litenpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback