Tydligen har jag jävligt tråkigt...

Snattade mer hos Ullis...

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
-Gunnar
-Mary-Lou
-Siv
Tre platser jag vill resa till:
- Nya Zeeland
- Västindien
- Maldiverna
Tre webbsidor jag besöker dagligen:
-
bloggen
-Aftonbladet
-Ett gäng favvosar
Tre tillfällen då jag ofta gråter:
-När jag känner mig trampad på
-När barnen é supergulliga
-När jag är för trött
Tre filmer jag aldrig får nog utav:
-Jean de Florette
-Nyckeln till Provence
-Chocolate
Tre platser där jag intar ett lugn:
-Skogen
-På landet
-På kyrkogården
Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
-Spelar mina favoriter högt
-Målar
-Sover
Tre program jag skrattar åt:
-Kvarteret skatan
-Parlamentet
-Mäklaren
Tre ord jag skrattar åt:
-
Pyrets bästa
-Pyrets å mina bästa
-Pruttenad
Tre jobb/yrken jag haft:
-Elevasisstent
-Säljare på Guld Fynd
-Originaltecknare
Tre yrken jag skulle vilja prova på:
-Författare
-Trädgårdsmästare
-Konditor
Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
-Bry mig om
-Att vara kreativ
-Laga mat
Tre saker jag skulle kunna lära mig:
-Sjunga "ordentlgt"
-Yoga
-Finna frid
Tre förebilder:
-Pyret
-Moster
-Pysen
Tre saker jag har om tio år:
-Hus kanske
-Ett nytt skönt jobb
-Lite besparingar
Tre ord som jag tycker är mäktiga:
-Kärlek
-Frihet
-Lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback