Tanden...

Tanden är inte åtgärdad ännu...
Som tur är inte skadan något som gör ont eller så.
Men detta måste ju fixas så snart som möjligt.

Måste säga att jag har haft hyfsad tur med mina tänder... förutom de tre jag slog ut när jag vurpade på cykel utanför Café Opera i 18-årsåldern, var inte ens berusad.
Annars så har jag inte haft hål sen i mellanstadiet. Bara blivit lite tandsten.

Tänkte passa på och byta tandläkare till en som är lite närmare. Har just nu min tandläkare på Stureplan, lite opraktiskt när man jobbar utanför stan, man behöver nästan ta en dags semester för att gå dit.
Men han har varit världens bästa. Trots att han garvat mycket åt min cykelvurpa...

Kommentarer
Postat av: johannapannan

skönt att det inte gör ont. Då kan man ta det framöver. Inte en framtand då kan man hoppas

Vad skönt med en bra och rolig tandläkare. Själv minns jag bara att jag alltid kollade på mig själv på kort när jag är hos tandl. (pappa) *skratt*

Postat av: Pyret

Du... tänder suger! Jag vet efter att ha fått betalat sura pengar efter antidepressiva jävla mediciner som torkat ut min stackars mun. Vet inte hur många tusenlappar jag lagt ned på skiten!

2006-10-17 @ 01:20:50
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Ninni

Ja det var ju bra att det inte gör ont...kram

2006-10-17 @ 08:12:16
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback