Orättvist...

Varför ska killar ha lättare å gå ner i vikt?
De behöver ju bara säga jag "ska" sluta dricka cola, vips så försvinner 3 kg...

Men om det nu är så himla lätt för dem å gå ner i vikt...
vore det inte bättre då om de blev gravida... för trolleritrollera när bebisen var ute så försvann ju alla extra kilon... tycker jag vore bra för framtiden!

Sen tänkte på en annan sak som är lite orättvist...
Om man inte har något speciellt onyttigt att "dra" in liksom... som typ sluta med coca-cola, godis, chips... vá faan ska man behöva börja för att kunna sluta...
Det är ju svårt om redan dricker vatten.

Faaaan får nästan börja röka så att jag kan sluta!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag bytte ut coca colan mot Pepsi Max! Nu när jag druckit pepsin ett bra tag tycker jag till och med colan smakar skumt!

Jag tror det händer något konstigt med kropen när man varit gravid, för gravidkilon är SKITSVÅRA att få bort. Om man inte tillhör den lyckliga skaran som gick ner allting två veckor efter förlossningen:S

Postat av: Pyret

Tror du och jag har lite samma problem (surprise!). Men det kan jag ta mig dig i telefon...
Puss!

2006-10-12 @ 14:32:31
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det är skitjobbigt att gå ned i vikt...
Det tuffa är inte att byta ut livsmedel, jag har inga problem att avstå från godis, chips, läsk och kaffebröd. Det jävliga är att man ändå inte får äta så mycket av det nyttiga heller för att gå ned i vikt.
Jag kan lätt dra i mig 40 points bara på bulgur, havregrynsgröt, kycklingfile och knäckebröd... :(
Mitt viktväkteri gick käpprätt åt skogen denna gång, men jag tar nya tag igen (EFTER Londonresan...)

2006-10-14 @ 07:41:43
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback