Inte mycket annat å göra...

Så jag snodde denna hos Ullis...
1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?

Det tror jag... men min man gör det bättre :)
2. Hur äter du ett äpple?
Runt, runt...

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Inte rädd men de behöver inte krypa på mig...

4. Big Brother eller Sportnytt?
Gläääärk, nada...

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
En resa

6. Är du mörkrädd?
Nej

7. Resmål som fascinerar?
Nya Zeeland är en dröm

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Svärfar

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Thåström
10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt

11. Bästa stunden på dagen?
Absolut helgfrukost

12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, Nycklar, Plånbok

13. E-post eller snigelpost?
Både och...

14. Den senaste komplimangen du fick?
Igår... kul!

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Opps... det måste varit längesedan


Kommentarer
Postat av: Propp

Jag kan fixa en ounka i alla fall. Fick det i torsdags och nu hittar jag reservdäcket!

Postat av: Propp

Punka menar jag förståss...

2006-10-07 @ 21:05:25
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: Ullis

Shit va snabb du va, finns en till rolig nu! :)

2006-10-07 @ 21:15:21
URL: http://flimmra.blogg.se
Postat av: ROOMSERVICE

JIZUZ girlie hur många sådana här listor har du inte fyllt i nu? Är det ett inre sökande? Jag vill hmmm höra om komplimangen du fick!!

*läääähhhh*

2006-10-08 @ 00:48:58
URL: http://roomservice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback