Försökte hålla ut i det längsta...

Snott av Alex!

One three hill eller O.C: Ingen
Ute- eller hemmakväll: Hemma
sex eller mys: Det ena utesluter inte det andra...
Salt eller sött: Salt
lyx eller budget: Lyx ibland...
sommar eller vinter: Sommar
När är du Född: 1964
vad har du på dig en ledig dag hemma: Solklänning
Favoritresturang: Har ingen speciell... senaste besök kanske, Korfu Kolgrill
Favoritfilm: Jean de Florett
Drömväska: Bara den är svart...
Har du barn: 3
födelseort: Stockholm
Smeknamn: Mia, Märta...
Favoritfärg: Svart, blå, turkos...
Drömprins: Johan
Har du varit kär: O ja
Favoritlåt : "Fanfanfan" med Thåström
Maträtt: Pyrets franska fisksoppa med bladspenat...mmmmm! Kan instämma med Alex...
FavoritResemål: Grekland å Frankrike
Favoritblomma: Veronicor är söta...
Tycker inte om: Att bli orättvist behandlad
Senaste sjukhusvistelse: I våras med Hampe på Astrid...
Favoritdricka: Mineralvatten, rött vin och cider
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Plommon typ "smutslila", den färg jag är mest nöjd över i hela huset.
Vad gör du när du är uttråkad: Sover, äter eller suckar...
Missbruk: Mineralvatten å kärlek, uppmärksamhetsbehov
Vän som bor längst från dig: Italien
Vad retar du dig mest på: Oärlighet och falskhet
Läggdags: 23
Nagellack: Genomskinligt
Husdjur: Katt
Skostorlek: 39
Syskon: 2 systrar och en bror
Favorit pålägg: Ost
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Skaffa mig ett fadderbarn som jag skulle leta upp själv...
Vilket är det vackraste ordet: Frid
Bästa bok du läst: Många... men har lite dåligt minne
Är du Internetberoende: Ja
Favoritparfym: Använder inte så mycket doft, läne sen man flänge runt i världen å köpte parfym :(
Gillar du snö: På julafton...
När köpte du något åt dig själv sist: En brunbeige tunika
Vilken är din bästa egenskap: Jag är empatisk
Senaste pojkvännen: Johan, numera min man
Vilken film såg du på bio senast: Sagan om ringen....
Senaste köpta skiva: Gnarls Barkley
Favoritgodis: Saltlakrits å choklad
Studier eller jobb: jobba
Bästa kompis: Johan
innerstad eller liten ort: Liten ort
favoritbloggar: Mina kära bloggisar
nytt eller vintage: både och

Kommentarer
Postat av: Ullis

Har inte syster nr 3 nån blogg?...

Postat av: Gisan

Tack för besöket! Kul att du gillar min blogg. Gillar din oxå. Kram

2006-10-07 @ 20:34:59
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Miafia

Ullis:
Syrra 3 har ingen blogg...
Py å jag gillar att synas och höras mer :)

Gisan:
Kommer givetvis tillbaka!
Kram

2006-10-07 @ 20:38:29
URL: http://www.miafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback