Resa till Polen...

På tisdag åke jag till Polen med jobbet...

Vi ska till Warszawa och titta på vår butik där och bekanta oss lite med personalen. Det är lite lättare att samarbeta när man träffat någon och har ett ansikte på när man pratar med i telefonen eller mailar.

En av grabbarna har jag träffat några gånger förut, vid ett tillfälle sprang jag på honom i en butik när han var på Sverigebesök och då hjälpte jag honom med valet av "sill". Han skulle ha ett party och köpte med sig sill till Polen. Dagen efter bidrog jag med några svenska snappsvisor på mailen som han uppskattade väldigt mycket.

Det kommer bli ett ganska späckat program men lite shopping ska väl hinnas med, tur för jag har inte så mycket pengar efter att ha betalat denna månads räkningar :(

På onsdag kväll ska vi i alla fall äta på en typisk polsk restaurang, ska bli spännande.

Fast det ska bli skönt att bara få bo på hotell och sova i egen säng och slippa å upp 4 gånger på natten!
Får väl köpa något fint till Johan som ska ha hand om våra tre troll själv...

Får väl fota lite, så att ni kan få njuta lite av min resa också :)

Kommentarer
Postat av: ULLiS

Men va härligt att få resa med jobbet. Skulle jag med vilja...!!! Å bilder vill jag hemskt gärna se, jag vet eg inte riktigt hur det ser ut i Polen. Jag har ju en bild i huvudet, men den stämmer säkert inte ens.. Ha det gött idag! Kram

Postat av: Pia

Ha det så bra. Jag ska också reser ju till Seattle den här veckan och jag gillar det inte alls. Men men.... Vi ses på lördag!

2006-11-26 @ 12:45:02
Postat av: Miafia

Pia:
Jag längtar också till lördag. Det var så länge sedan. Vi ska pussa å pyssla med dig så att du inte somnar!
Ta det försiktigt "over there"!
Puss

2006-11-26 @ 13:13:31
URL: http://www.miafia.blogg.se
Postat av: Pyret

Just det! Det är ju nu du åker! Fixat passet?

2006-11-26 @ 16:51:03
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Miafia

Py:
Jajamänsan... t o m en ca 24-årig polis flörtade med mig... :)

2006-11-26 @ 16:52:45
URL: http://www.miafia.blogg.se
Postat av: Kleio

Ha en trevlig resa!

2006-11-27 @ 14:15:41
URL: http://kleio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback