Lättroad...

Har lite trist! Så jag vart jätteglad när jag fann denna hos Ninni...

Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Väldigt bra
Favoritgodis: Choklad och saltlakrits
Nåt jag absolut inte äter: Fiskbullar å lever
Kläder just nu: Svart t-shirt och korta svart brallor å barfota
Musik just nu: Rock klassiker
Va sa du senast: Låt mammas Buddha vara
Sommarplaner: Landet men är sugen på en resa...
Fisk eller badkruka: Fisk
Längd och vikt: 173 och några kilon...
Hur många kuddar: Allt som allt finns det 6 st i vår dubbelsäng
Favoritväder: Sol, varmt eller åska å blixtar
Tre saker att ta med på en öde Ö: Min man, en låda vin å musik (barnen är givetvis hos farfar tills vi kommer hem).
Spelar du nåt instrument: Gitarr
Morgon eller nattmänniska: Båda
Spara eller slösa: Båda
Vad är viktigast för dig: Min familj
Bästa film: Jean de Florette
Finns det liv på andra planeter: Absolut... hoppas bara det inte är lika korkade som oss!
Kommer du ihåg den första kärleken: Ja
Älskar du honom fortfarande? Över för längesedan
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Absolut
Trogen för alltid: Ja, för J är mannen för mig så jag behöver inte tänka i de banorna
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jajamensan
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte!
Hur många barn vill du ha: Har 3 å det räcker!
Bio eller promenad: Både och
Är du kittlig: Nej inte speciellt
Snarkar du: Nej men pratar i sömnen
Stjärnteckan: Oxe
Rädd för insekter: Nopp
Äckligaste djuret: Orm eller kackerlackor
Största svaghet: Svårt attt säga nej och är för snäll
Det här är jag bra på: Måla
Bästa bok: Komme inte på på rak arm
Om du fick välja en en superkraft vad skulle du då välja: Kunna bota...
Vad vill du jobbba som: tädgårdsmästare eller bagare...
chips, morötter eller godis: Beror på...
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Ibland och så bloggar jag...
Tänker du nånsin tatuera dig eller pierca dig: Kanske
Stökigt eller välstädat: Välstädat med lite stök
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Inte min grej
Vilken hand håller du gaffeln i: Beror på
Hur är din drömkille: Stark, brunögd, snäll å varm
Hur många syskon har du: 3 helsyskon
Vad är du mest rädd för: Människor...

Kommentarer
Postat av: Pyret

Fan. Den där har jag ju gjort förr!!! Tänkte att äntligen får jag sno en av Mia! Men nehej då... Jag får helt enkelt hoppa den här *gråter*

Postat av: Anna

Självklart ska du "gadda" dig?..Jag har 5 st..
Vill ha piercing oxå..men vet inte för där jag vill ha den så gör det sååå ont..*hua*..

2006-11-26 @ 18:57:31
URL: http://ensammamammans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback