Vår sjuka humor...

Det är så skönt att ha henne... hon som tänker som jag!

Som häromdagen när jag pratar om att man skulle prova på å spela olika roller varje dag.
Så en dag kan man vara en typ som bara säger nej till allting eller så kan man vara en som hela tiden ifrågasätter allting. Eller bara vara söt å vän och hjälpa alla med allt...

Faaan vad skönt det skulle vara! Ingen skulle fatta någoting...

Så kom jag på att den absolut svåraste rollen vore att spela sig själv till 100 %. Nu menar jag inte att jag springer runt och ljuger utan att man sa som man tyckte och tackade nej till vissa saker man inte tyckte kändes bra. För på jobbet är jag en mycket mer tillmötesgående person än vad jag kanske är privat. På jobbet så har jag inga konflikter med någon utan hittar oftast ett sätt att kunna jobba ihop med de flesta. Jag är en bra lyssnare och försöker lösa saker på bästa sätt.

Hemma kan jag vara mer nej, aldrig i livet, kommer icke på frågan eller det där fixar du själv...

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag är helt på...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback