Strider på...

Pratade med honom i telefonen...
Förklarade hur jag kände det i mitt hjärta och vad min magkänsla sa. Han lyssnade och höll med!
Tänk att man måste förklara för vissa män (inte alla) hur saker och ting ligger till. Ibland verkar det som de bara håller med utan att tänka för att undvika diskussion. Man måste skala av hela situationen in på bara kroppen för att sedan bena ut bit för bit.
Nu står vi iallafall i samma ruta eller han åker i bilen jag kör...

Så jag kommer skriva mitt brev och se till att en viss person har det i sin hand imorgonbitti. Därefter blir det till att börja avveckla en viss person! För jag är inte med och leker längre...

Sen måste vi bestämma hur vi gör med "måndagsträffen". Måste sova på saken!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag gissar mig till svaren på gåtan och hejjar på distans!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback