Sommar igen...

Hanna och jag var ute på balkongen och hängde tvätt...

Då kommer känslan... känslan att sommaren är på gång igen!
Hanna står endast iförd en ståltjejen-t-shirt och blåser bubblor. Jag sjunger på någon smörig 80-talsdänga medans jag skakar ut mannens svarta boxershorts och vänder grabbens strumpor utochin...

Ute på gården sparkar killarna fotboll och tjejerna gungar, sjungandes "Jag vill vara din Margareta..." Å så här på sommaren så vet jag att vi kommer höra dessa barnröster till minst 22 ikväll, ibland kan det bli senare. Vid 2-3 är det tonåringarnas brölande på vägen hem från krogen som ljuder i natten. På avstånd hör man tjutande sirener. Fåglarna kvittrar.

Faan det är sommar! I alla fall på god väg...

Okej... nu ska Hanna och jag springa ner på gården eftersom hon "råkade" tappa ut sin flaska med såpbubblor!

Kommentarer
Postat av: Nınnı

Later mysıgt! Försökte att göra at ınlagg men jag hıttade ınte snabel A! Lıte annorlunda tangentbord har!
Snart ar vı hemma ıgen kramar Nınnı

2006-05-27 @ 20:14:14
Postat av: Pyret

Riktiga sommarljud :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback