Så klart kunde jag inte...

...hålla tassarna borta ifrån listan hos Pyret!

Senast sedda film: Sover mest under filmtid...
Senast köpta skiva: Kent till Chrisse, annars har jag fått från Pyret
Sparar till: Å överleva... lite semestermys å byggmaterial kanske...
Väntar på: Semester
Pålägg som gäller: Ost och salami
Dagens dryck: Te
Senaste boken du läste: Knyt på Alfons
Senaste maträtten du åt: Pizza med parmaskinka, mozzarella, svarta oliver och ruccola
Senaste klädesplagget du bar: Svarta brallor, svart klänning och svart kofta
Senaste repliken du yttrade: Garvade...
Senaste personen du träffade: Dagmamman
Senaste personen du pratade i telefon med: Johan
Senaste personen du fick brev av: Pia
Senaste gången du sov: I natt
Senaste saken du köpte: En skrivbok till mig
Vad har du gjort idag: Lämnat barnen och ska börja jobba...
Gillar du svarta kläder: Är för mig ett måste...
Hur tidigt stiger du upp: 05.30
Vilken färg har du på håret: Blond
Vad har du för färg på ögonen: Blågrå
Är du uppväxt i stan eller på landet: Typ stan...
Var har du ont: I själen
Kan du stå på händer: Skulle inte tro det...
Vad lyssnar du på för musik nu: Skval på avdelningen... Mandy med Barry Manilow (skitstavning)
Vad tycker du om idrott: Å titta på möjligtvis
Vad har du för klocka: Ingen eller som Py sa mobilen eller datorn
Sämsta sport: Det mesta...

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag kunde nog ha svarat likadant på alla egentligen...

Postat av: ROOMSERVICE

:) det är skoj att stå på händerna när man har stora tuttar- man ser ingenting. :)

2006-05-19 @ 02:19:09
URL: http://roomservice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback