Mums... listdax!

Snodd från Alex... blir lättare att sno hos henne än hos Pyret för våra svar blir så lika å det blir så lite att fylla i för mig!

1. Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Jag är så rädd för att inte orka, trevar i varje steg jag tar"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En limegrön skål med pistagenötsskal

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Halva "Bad company"...somna

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
07:24

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Något skvall på MTV
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du?
Röjde hallonhäcken

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Läste alla Alex nya inlägg

8. Vad har du på dig?
Vinröda korta träningsbrallor och vinrött linné (arvegods från Py)

9. Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Just idag kommer jag inte ihåg... brukar vanligtvis göra det, skumt?!?

10. När skrattade du senast?
På landet åt min man

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Några tavlor jag målat, sänglampor... inte mycket

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Inte sett, men hört och känt och upplevt (behöll Alex svar)
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Love it!

14. Vilken var den senaste film du såg?
Kejsarens nya stil...

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Massor av byggmaterial till landet med tillhörande personal...

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Har så svårt att vara tyst, så något okänt... Återkommer!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Göra en bättre plats för alla

18. Tycker du om att dansa?
Ingen taktkänsla... tryckare eller flummig fridans okej!

19. George Bush?
Ett riktigt svin!

20. Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka… Vad får hon heta?
Min dotter heter Hanna... hennes storebror valde namnet, vi hade funderingar på Nelly

21. Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Min förstfödda heter Christoffer
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Tveklöst!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Vill bara be om ursäkt för alla prövningar jag utsatt dig för...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Kände igen mig på nr 16...pratar först och tänker sen..det är jag!
Har ni varit på landet hela helgen??
Ha en härlig dag, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback