Mums... en lista!

Tack för ett schysst brejk Pyret....

Lyssnar på just nu:
Våren genom balkongen
Favoritcafé: Brödernas Bageri
Favorittidning: Alla inredningstidningar!
Största som händer i sommar: Snickra å inreda på landet
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina omlottplagg
Längd: 173 cm
Byter gärna garderob med: Ganska nöjd med min, det är snarare storleken jag skulle vilja byta, snyft...
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart...
I sommar kommer jag gå klädd i: Omlottklänningar å brallor
Men absolut inte i: Bikini
Jag doftar: Vanilj
Min yngsta kusin heter: Daniel... Pyret é full
Favoritmodellen just nu: Inte så insatt...
Byxa eller kjol? Både och... gärna ihop
Så många skor har jag: Massor men inga snygga!
Sminktips till allmänheten: Lite rouge eller bronzer piggar alltid upp
Du trodde att han skojade när han sa: Att pengarna var slut...
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Dyra skor...
Senast utlästa bok: Pippi....igen
På fikat på jobbet: Skitdålig på att ta mig tid å fika...
Mitt hem kan beskrivas som: Överfyllt av junk
Mig själv med tre ord: Snäll, rolig å mullig
Jag tränar: Försöker simma.
Jag ville bli när jag var liten: Kassörska (hatar att prata eller räkna pengar)
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden): Inte mycket
Linje på gymnasiet: Ekonomisk

Kommentarer
Postat av: Pyret

Okej okej, hjärnsläpp (kusinen)... Du vet ju att jag inte är vid mina sinnens fulla bruk...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback