Morgonhat...

Nu två dagar i sträck händer det något när jag ska gå iväg med barnen till dagmamman...

Tur i oturen så har jag varit hemma dessa två dagar i sviterna av min magsjuka och har fortfarande feber, är allmännt urlakad.

Igår låg Hampus på Johans säng och jag skulle byta blöja på honom. Blöjan går sönder i sidan (fabrikationsfel på halva paketet, Libero har fått ett långt klagobrev), jag lämnar ungen naken på å springer iväg å hämtar en ny. Sätter mig brevid honom, han ligger på magen... då kissar han, mina brallor och Johans säng är dyngsur. Jag suckar...

Så igårkväll fick jag tvätta våra bäddmadrasser å sängkläderna och så till att skrubba kissfläcken på sultanmadrassen, kan säga att det där kisset luktade som en 80-årig gubbes!
Detta gjorde att vi inte hade någon säng att sova i. Så det vart att sova i bäddsoffan och en madrass på golvet...oskönt!

Och idag så kissar ungen igenom hela sidan på sina nypåtagan kläder, vet inte hur den lilla snorren låg i hans blöja. Så det var bara att börja om!

Så vilken tur att jag inte skulle till jobbet och var stressad för då hade jag fått tuppjuck!!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ibland är allt bara jävligt...hoppas du trots allt får en bra dag, och krya på dig vännen!
Stooor kraam!

Postat av: Pyret

Jag hade fått tuppjuck jag med...

2006-05-03 @ 09:48:49
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Alexandra

Kiss på resårmadrasser suger...så jäkla svårt att få rent.

2006-05-03 @ 12:54:17
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback