Min onärvaro i livet...

Just nu känns allt lite depp...
Jag känner mig lite utanför allt. Har varit sjuk och skulle gått till jobbet idag men... då får Hampe feber igen!
Är orolig över min lille man, sitter här och väntar på att telefontiden hos läkaren ska börja. Måste få någon läkare att lyssna på hans lungor, är orolig över att dessa inte blivit bra eller om det börjat om.

Jag känner mig som om jag befinner mig i bubbla, långt bort från alla andra.
Vart är jag på väg och hur kommer livet att bli. Jag vet att alla vill mig väl och kommer med råd. Just nu gråter jag mest och är glad att jag tar mig upp på morgonen.
Jag saknar mitt jobb och känner att jag kommer längre å längre bort, både från våra uppdragsgivare och arbetskamrater. Inbillar mig att mina kompisar börjar tröttna på att vänta på mig...

Är lite besviken, för i förra veckan kände jag att mitt liv började återvända och att jag kände mig gladare, trots att jag inte mådde så bra med magsjuka å feber. Nä då kastar "han" in en liten migrän också....
Är jag utsatt för något slags uthållighetstest, nu ska vi se vad hon klarar av!

Räcker det inte med att "jag" är lessen och tvivlar på min existens?!? Inbjuder jag till trubbel på något sätt?
När man tror att man börjar lösa saker då ska "den där hemska människan i striden" dyka upp och röra till saker... Ett gäng vidriga telefonförsäljare ringer (har NIX) och vill att man väljer bredbandsleverantör och vill att man byter teleoperatör... nej tack jag är nöjd... då blir de sura... ring inte mig!
Sjukt, sjukt, sjukt... lite pengar, mindre pengar, inga pengar alls.

Nu har jag gnölat klart för idag! Nu kan det bara bli bättre...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jobbigt du har det...hoppas du får bra hjälp med sonen, man blir så orolig när det gäller barnen!

Jag ska be till högre makter att han/hon lägger av nu, var rädd om dig, kraaam!

Postat av: Therese

åh känner så med dig, känner liksom lika...

Stor varm kram

2006-05-05 @ 22:43:40
URL: http://therese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback