Min favvo Moster...

Min Moster är det bästa som finns...

Hon är så snäll och omtänksam. Hon stöttar en i vått och torrt, utan att mesa med en.
Hon lyssnar och kommer med råd, hon finns alltid där när man behöver henne.
Hon är en realist och ser allitd väldigt klart på saker, när jag kan se saker dunkelt, svårt och omöjligt att lösa så är hon väldigt saklig.

Hon är en klippa!
Tack min bästaste av alla Mostrar...utan dig vet jag inte ens om jag funnits här och nu?!?

Har funderat på hur jag ska kunna belöna/återgälda allt bra du gjort för mig i alla dessa år.
En sak är iallafall säkert... när du blivit gammal och sitter på hemmet, så ska jag komma och hälsa på ofta, tar bara färdtjänsten, rullatorn och hörapparaten och kommer förbi och tar ett parti bridge, spelar bingo, sitter i darummet och lyssnar på någon gosskör från kyrkan, följer med å lägger håret.

Kommentarer
Postat av: Pyret

Hon är allt en fin moster. Det skriver jag under på direkt!

Postat av: Pia

Hon är en underbar mamma också!

2006-05-15 @ 13:15:47
Postat av: Ninni

Jag har ingen moster, men jag är ju moster....till tre tjejer.
Therese är den ena, Evelina och så hennes syster Emelie.
Evelina har alltid kallat mig favvomoster, ja och Therese och jag vi har ett mycket speciellt band.
Ha en skön kväll, kraaam

2006-05-15 @ 18:13:49
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Ninni

Ja jag är ju moster till två killar också....förlåt tänkte inte på det.
Men dom här tjejerna står mig såå nära.

2006-05-15 @ 18:15:08
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Miafia

Jag hoppas jag också blir någons favvomoster, de är alla lite små ännu men då har jag ju tid å bearbeta dem :)

2006-05-15 @ 18:29:20
URL: http://www.miafia.blogg.se
Postat av: Moster

Herre min je!
Det var många vackra ord. Bridge och bingo är väl bra, och gosskören också...men vinet då...ska vi törsta ihjäl där på hemmet. Smuggla med en dunk. Ta bort kartongen, tejpa den på magen och säg att du är stomiopererad.
Älskar er mina tre små hjärteprinsessor.
Mamma/moster

2006-05-15 @ 23:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback