Min ängel...

Min lilla ängel och jag är så olika...
Alltid blir det tjafs och bråk. Hon kan verkligen få mig att koka. Hennes skrik skär genom märg å ben.
Idag hade vi ett vulkanutbrott, det totalhavererade. Efteråt satt hon i mitt knä och hulkade. Mitt hjärta gick nästan sönder... varför ska vi ha det så här... hon och jag?!?

Men jag vet ju varför det blir så här, hon och jag drivs av samma kraft... Envisheten!

Du vet att jag älskar dig och vi säger det till varandra ofta. Och när vi är sams, som vi är oftast så har vi det kanonkul och bra på alla sätt och vis!

Älskar dig gumman!

Kommentarer
Postat av: johannapannan

men vet du vad. varför är det så ibland? Samma här. två enorma viljor. Samma var det med mig och min pappa. helt otroligt.
vad man kämpar.hjärtat brister...

Postat av: Miafia

Jag kan inte fatta att nån som är så liten kan "bestämma" så mycket...
Men tror ändå om man har det lite tufft med varandra så blir banden starka när det väl är över... får man hoppas :)

2006-05-21 @ 22:29:32
URL: http://www.miafia.blogg.se
Postat av: Roomservice

Tänk på att det handlar om frigörelse för barnet, barnet utvecklas och lär sig om hur man hanterar och löser konflikter...

*jag veeeeeet....*
:)

2006-05-24 @ 16:29:35
URL: http://roomservice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback