Magen knöt sig...

Telefonen ringde... hann inte se vem!
Chrisse kommer glatt in i rummet, det är hon... nej!!! Inte här, inte nu... ville spy... Jag hade ju inte förberett mig, inga bra svar... inte på en söndag. Trodde att det skulle komma snart men inte idag!

Tog mod till mig och svarade. Hon pratade på om annat... å så säger hon det är en sak till... nej nu kommer det! Hon fortsätter... så kommer ett nytt å en sak till... å till hösten bla bla bla...

Shit det kom aldrig! Jag fick lite dispans... Faan det känns olustigt men jag måste ju, inte för min del utan för hans... min älskling!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Usch... man vill ju vara förberedd!

Postat av: johannapannan

bättre vara förberedd än att bli tagen på sängen utan att veta vad man ska svara.
Du gör som Pyret (är ni släkt eller vad?), talar i tungor för oss som inte riktigt vet vad det är som händer, vem h*n är. Inte för att det spelar roll ja du förstår, men nog blir man nästan nyfiken..
Hoppas att detlöser sig när ni pratar nästa gång.

2006-05-21 @ 21:05:28
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Miafia

Johannapanna:
Givetvis får man lust ibland att skriva ut vem man pratar om, fast jag fegar ibland för den personen måste ju få försvara sig. Iof så tror jag inte den personen läser min blogg men man ska aldrig vara för säker. Eller så är man så förbannad eller kränkt att man bara vill spy ur sig lite.
Men det är ändå skönta att andra kan förstå saker och kanske känna igen sig... som här känslan man har att man vill vara förberedd speciellt om det är lite obehagligt...
Så när jag är lite kryptisk så är det till hänsyn av andra.

2006-05-21 @ 22:23:35
URL: http://www.miafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback