Lapp- å lagadag...

På min sänggavel hänger en hel hög med kläder som jag måste fixa till...

Mina favvojeans har nötts sönder på insidan av låren, är för fet... så där ska jag sätta lappar.
Sen har jag några tröjor jag fått av Pyret som har stora hål på ryggen (provtöjor), där måste jag hitta på nåot fiffigt. Har en massa kläder som skulle behöva "piffas" upp.

Sen har jag lite plagg som jag skulle färga om, kanske göra några balla batikmönster... altt för att dölja de överflödiga kilona! Avleda uppmärksamheten....

Kommentarer
Postat av: Ninni

Du har lapp å laga dag....jag har slapp å dega dag....är lite trött idag, det blev sent!

Postat av: ULLiS

Å jag har en tråk och åk dag. :) Har bara åkt en massa bil. Det är kul att piffa till kläder! Skulle behöva det jag med, men först måste jag låna mammas symaskin. Är för lat för att sy för hand. :) Sy lugnt!

Kram

2006-05-01 @ 14:35:27
URL: http://flimmra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback