Kan inte låta bli...

Snott hos Pyret som vanligt....

Tio första:
Första bästa kompis:
Sussi
Första bil: Mazda 929
Första kärlek: Pelle
Första husdjur: Undulat
Första semester: London med Hasse
Första jobb: Guld Fynd
Första köpta skiva: Björn Skifs
Första riktiga kärlek: Min Johan... de andra var bara övning!
Första piercing: Gjorde hål i näsan själv när jag var 14 år
Första konsert: Bob Marley på Gröna Lund...

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: En starköl för 2 veckor sen.... trist brud
Sista bilfärden: Från landet, fastnade i snutspärr... böter
Sista filmen du såg: Somnar...
Sista ringda telefonsamtal: Till Cissi för att kolla att hon ställt sin jobbtelefon rätt
Sista bubbelbadet: 1 vecka sen
Sista spelade cd: James Blunt
Sista kyss: Johan
Sista gången du grät: Flera dagar sen...konstigt?!?
Sista måltiden: Te och en fullkornsmacka

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Ja

Sju saker du har på dig:

1. Trosor
2. Klänning
3. Ringar
4. Hårsnodd
5. Kofta
6. Örhängen
7. BH

Sex saker du gjort idag:
1. Jobbat
2. Läst saker Pyret skrivit till mig
3. Mailat med Pia
4. Roddat med banken
5. Handlat
6. Åkt buss

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Min egen familj
2. Mitt torp
3. Mina målarsaker
4. Johans HD
5. Allt mitt tingeltangel

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Johan
2. Pyret
3. Pia
4. Moster
Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklad.

Två saker att göra innan du dör.
1. Äga en fransk vingård
2. Leva på min konst

En sak du ångrar:
1. Har slutat ångra mig... för det ger mig bara ångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback