Hon visste...

Att jag skulle sitta ensam på jobet idag... tack Pyret!
1. vad heter du?
 Mia + två "riktiga" förnamn och ett efternamn :)
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Mia
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Om jag blivit en pojke skulle jag hetat Björn Mikael...
4. vilket stjärntecken är du?Oxe
5. vilken årgång är du? 64:a
6. vart bor du? I ett hus
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? Massor
9. vart skulle du vilja bo? I Frankrike på en vingård, om den är stor kan jag dela med Pyret
10. vilken skolklass? -
11. vad vill du bli när du blir äldre? Trädgårdsmästare

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.73
2. hur mycket väger du? För mycket...:(
3. hårfärg och frisyr?Blond. Långt hår, lite uppklippt
4. ögonfärg? Blå
5. mest nöjd med? Ögonen
6. minst nöjd med? Mage, lår, rumpa, gäddhäng...
7. skostorlek? 39
8. glasögon? Ibland.
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen

FAVORITER
1. filmer? Jean de Florette, Nyckeln till Provence
2. låtar? Många
3. årstider? Sommar å höst
4. mat/dryck? Sushi/ bubbelvatten/vin
5. djur? 2 st katter
6. färg? Blå, turkos och givetvis svart
7. parfym? Är inte så uppdaterad...
8. tv-program? Lost
9. ämne i skolan? Det var teckning...
10. sysselsättning? Art Director

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?Jeansjacka
2. vad använder du just nu för skor? Gympadojjor slip-in
3. favoritfärg på kläder? Svart
4. favoritmaterial på kläder? Bomull
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En lång klänning
6. favoritaffärer? Designtorget, Granit, Åhléns, Lagerhaus, Stockhome, Indiska, IKEA, Plantagen (plankade Pyret lite...)
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Få man det...?!?
8. favoritmärke? Inget, bara det är snyggt eller ballt...
9. vad har du för byxstorlek? -
10. vad har du för tröjstorlek? -

DITT HEM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mellan
2. vilken färg på tapeterna? Inte mycket tapeter
3. vilka färger går rummen i i övrigt? Alla möjliga...
4. favoritmöbel i rummen och varför? Mitt linnéskåp 
5. vad vill du ändra? Allt!!!
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Park åt båda hållen
7. vad gör du oftast i ditt hem? Plockar...
8. vem förutom du brukar sova i din säng? Johan och barnen.
9. favoritpryl i hemmet? Johan

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Han hette Waldemar
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Passerkort
b) väska just nu? Plånbok, busskuponger, surviverkit, pennor, block, nycklar
3. vad är du beroende av? Mobilen, datorn, min familj
4. vilket land kommer du i från? Sverige.
5. vilken sorts lipsyl använder du? Det som finnas närmast...
6. vad tror du på? Börjar smått tro på livet igen...
7. vad köpte du senast? Ipren

8. har du nåt husdjur? 2 st katter
9. vad bor du i? Lägenhet på 110 m2

GREJER
plånbok: Svart Espirit
tandborste: Eltanboste Philips
smycken: Vigsel- å förlovningsring
solglasögon: Ett par stora från HM
underkläder: Svart
nagellack: Rosa på tårna

Kommentarer
Postat av: ULLiS

yes!, den här snor jag! :)

Postat av: Pyret

Japp! Jag vet vad du vill ha!!!

2006-05-27 @ 13:38:13
URL: http://litenpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback