Hon vet vad jag gillar...

Snodde hos Pyret som snott den av Toker...

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Aldrig
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar å höst
Brukar du sjunga i duschen? Ibland
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Tour de France...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
Vad är viktigast för dig? Min familj
Laddar du hem musik och film från internet? Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Resa å byggmaterial
Vad är det bästa med julafton? När den är slut...
Tänker du mycket på ditt utseende? Ja
Vad får dig att slappna av? Musik
Är du mörkrädd? Nej
Vilken färg är snyggast? Blå å turkos
Tycker du matte är svårt? När det gäller pengar
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Semester för hela familjen
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 8-9
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Min man å saker
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej
Har du piercing? Bara hål i öronen.
Bråkar du och dina syskon ofta? Ibland... eller det är snarare fråga om olika uppfattning
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Johan
Läser du ofta böcker? Ja men har dåligt med tid...
Vad föredrar du för sorts filmer? Mest vackra typ Nyckeln till Provence, Jean de Florette...
Vad slösar du mest pengar på? Mat
Vill du gifta dig? Redan upptagen
Vill du ha barn? 3 st räcker gått å väl :)
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Lost
Vilka länder har du varit i? England, Grekland, Spanien, Danmark, Norge, Finland, Holland, Frankrike, Tyskland, Belgien, Tunisien
Vilka husdjur har du haft innan? Fåglar, fiskar, katter, kaniner, hund
Är du bra på att laga mat? Ja
Var badar du helst? Medelhavet och vår mysiga sjö på landet
Vad dricker du för alkohol? Mest vin men även drinkar
Vilka djur är du mest rädd för? Ormar
Vad tycker du om monarkin? Ok
Vilka språk kan du? Svenska och engelska, några ord på franska... men en hejjare på å avstava finska ord
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Ja
Vilken kändis är hetast? Pass
Gillar du att dansa? Ja men kan inte räkna steg... å så vill jag vara den som för!
Vad har du för klädstil? Blanda-å-ge
Är du flygrädd? Nej
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra
Vad dricker du helst när du är törstig? Mineralvatten med citron
Vilken är din favoritglass? Pistage
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Vilket kaffe sörplar du helst? Är en tetjej
Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia.
Vill du gå ner i vikt? Ja tack!
Vad har du för personlighet? Rolig
Har du varit deprimerad? Skojar du...
Tycker du om sushi? Japp
Tror du på livslång kärlek? Japp
Vad äter du helst när du ser på film? Pistagenötter
Lever dina föräldrar tillsammans? Nej
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Glad om jag orkar med ilken sport som helst... typ schack
Har du tandläkarskräck? Nej
Vilken hårfärg har du naturellt? Rått
Biter du på naglarna? Nej
Är du beroende av något? Uppmärksamhet
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Aftonbladet, bloggen, DN
Hur ofta motionerar du? Nu vart jag trött...

Kommentarer
Postat av: Pyret

Hehe... förstod att du skulle gilla den :)

Postat av: johannapannan

hörruduru. Schack är faktiskt mer krävande än man kan tro. Vet du min make sitter och koncentrerar sig i 6 timmar under ett parti. Det är inte illa det. Fy vad det tar på krafterna. Fast rent kroppsmotionsmässigt så kan jag nog hålla med dig!

2006-05-19 @ 19:44:59
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: johannapannan

Det förstod väl jag att du inte menade någonting illa. Glömde jag lite smileys? *ler*

Vad gäller huset så.. Om jag fick masssor av pengar skulle jag be om att de byggde ett stort rum ovanpå vår utbyggnad. Det är platt tak där så det kunde lbi ett stooooooort sovrum. Med stor toa helst för våara är så små.
Dessutom skulle jag vilja ha en jättefin tvättstuga. Vår vi har nu är inte så rolig.

2006-05-19 @ 20:47:33
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback