Hemmahelg...

Eftersom ledigheten inte vart som den skulle så blir det en hemmahelg...

Hade tänkt att jag skulle hinna göra lite roliga saker denna helg. Är så sugen på att måla... Funderar på en stor tavla till Pyret. Går å suger på ett motiv...

Sen måste jag ju börja skissa på min vardagsrumsvägg. Botten kommer vara lite varmt mörköd och så blir det slingor i guld... Sen ska jag sy lite nya kuddar eller byta ut tyg på gamla. För här ska mysas till!

Så är jag ju lite sugen på att måla om köksväggarna (biten av Ullis kökspiffel). Vill ha en ljusare blå lite smutsig... typ duvblå.

Ååååååå det är så mycket jag vill göra hemma. Sen jag fick barn på gamla dar så har mitt hem legat i träda känns det som. Nu ska det bli ändring!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är härligt att fixa hemma när inspirationen kommer!

Postat av: Pyret

Tavla låter trevligt... ;)

2006-05-27 @ 13:39:33
URL: http://litenpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback