Gråtit en skvätt...

Tårarna bara kom av ren trötthet, känner mig utmattad...

Barnen var helt upp-och-ned-vända idag! Det har varit skrik å bråk från det de vaknade. Har rivit ut leksaker å kläder. Vår säng vart en gigantisk studsmatta... suck, tills blodet tog över situationen. Hampus bet sig i tungan.

Har försökt sysselsätta dem med allt möjligt men icke eftersom de inte kommer överens i 2 sekunder.

Tanken på att packa mina saker och flytta härifrån fanns i min hjärna!

Men nu sover de båda två, så nu tar min hjärna och mina nerver igen sig en stund tills nästa mardrömspass tar vid... :=(

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag skickar lite styrkekramar till dig *puss*

Postat av: Roomservice

KRAM!

2006-05-29 @ 17:19:33
URL: http://roomservice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback