En semesterdag...

Blir några inlägg idag eftersom jag har semester...

Eller semester, en dag för att fixa en hel del saker.
1. Ringa hyresvärden. Vår spis dog i fredags. Efter middagen så satt vi å mös och Johan gick ut i köket för att hämta något och upptäcker att en platta är på fast ingen lampa lyser (lampan är hel). Plattan går inte att stänga av så han får lov att plocka ut proppen till spisen. Suck! Tur att han upptäckte det innan vi gick och la oss...
2. Ringa lite, usch, hatar telefonen!
3. Johan å jag ska med Hanna till Estman och fixa en tand. Båda behöver vara med eftersom hon blir lite drogad (för att inte barnen ska uppleva tandläkaren som skräck) i o m att hon fick dra ut sina två framtänder som gick av så känns de bra att de gör så. Men hon blir ju lite groggy, vimsar å skrattar åt allt, som ett litet gulligt fyllo!
4. Å när jag ändå är hemma så passar jag på att tvätta, detta eviga berg!

Sen var den dagen slut!

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack så hemskt mycket för allt jobb du lagt ner för min skull! Du ska få något fint som tack även om jag aldrig fick vara din brudnäbb!

2006-05-15 @ 13:19:05
Postat av: Ninni

Klarade du av alla fyra punkterna?? ja tvätt ja, detta otacksamma jobb, min korg var tom igår, nu kör jag en maskin...igen!

Postat av: Miafia

Alla 4 punkter avklarade! Känns bra.
I och för sig så är inte berget slut men det är lägre...

2006-05-15 @ 18:27:41
URL: http://www.miafia.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det verkarsom om det var en ganska späckad dag...

2006-05-16 @ 19:01:02
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback