En dag för lite...

Mina helger innehåller en dag för lite...
Den här långhelgen vart det ju inte så mycket eftersom det vart jobb för mig i fredags ändå. I och för sig hade jag mycket att göra och fick undan allt... skönt då slipper jag kanske lite ångest inför måndagen.

Fast en vanlig helg så skulle jag behöva en dag till. Fredagar då är jag så seg, då händer inte mycket och råkar jag få i mig ett glas vin så somnar jag... kul tjej!

Lördagar då går jag upp tidigt och drar igång en massa saker, ska städa, tvätta... allt man inte hinner i veckorna. Så kanske man hinner ut en sväng eller åker och handlar något man verkligen behöver!

Poff! Så är det söndag å då måste jag ligga i som en blåräv för att få undan allt jag drog igång på lördagen. Sen var den helgen slut!

Suck!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Vilken energi du har!!! Jag blev trött bara jag läste alla saker du gör...

Postat av: Eve

skönt att någon har energi att göra något. själv är jag sjuk & har inte gjort nånting, legat & läst medans tvätten svämmar över & likaså disken. ha det bra!

2006-05-28 @ 18:23:18
URL: http://babys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback