Den stora städdagen...

Idag städar vi som galningar...
Det är det värsta med att det är fint väder, att hemmet läggs åt sidan för roligare akiviteter eller torpet.

Så idag passar det ju bra att tokstäda i regnet. Fram med moppar, dammsugare, putsmedel, trasor å en jäkla massa energi.

Men jag sitter ju här... bara en kort stund ja! Johan har lagts sig med ungarna en stund (han snarkar lätt...), Hanna ska också få sova middag idag, så att vi kan bona lite golv annars blir det bara massa fotavtryck... Känns som om jag kommer få fixa det själv!

Jag tycker att nån snart ska uppfinna en dammsugare som är inbyggd i listerna runt hela lägenheten... å det ska vara ett ständigt litet sug på så att det inte hinner bli några dammråttor!

Kommentarer
Postat av: johannapannan

vi har också städat och fixat idag som sagt. skönt att bli av med en massa sånt.
En helg i sommar ska vi röja i källaren. Pust.
nu ska jag försöka se lite tv. verkar som om Ce har svårt att sova så jag får väl se hur det går.
ha en bra kväll!!

Postat av: Pyret

Åh vad skönt att få lite fixat! Här har det varit full rulle hela dagen.

2006-05-20 @ 20:46:37
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det brukar slamma igen rätt snabbt hemma hos oss då det är fint väder...

2006-05-21 @ 06:41:34
URL: http://alexostefan.blogg.se
Postat av: Therese

Åh att få sätta hela familjen i arbete så där *ser avundsjuk ut*. Här är det nästan bara jag som städar...

Kram

2006-05-21 @ 09:01:42
URL: http://therese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback