Den fortsatta striden...

Igår ringde jag...
Tog mod till mig och ringde en som står nära och vet hur det ligger till.
Med ett glatt hej, sa jag, det är jag... jag hör det sa hon, sen vart det lite tyst. Jag undrade just när du skulle ringa för jag har hört, sa hon. Då brast allt, tårarna och hulkningarna, svidet i halsen...

Vi pratade länge. Hon tröstade och sa att jag hade rätt. Å vad skönt, i och för sig visste jag det men jag ville bara höra det från henne. Hon var arg och upprörd att de inte kontaktat henne! Hon gav mig stöd och lovade att finnas till hands så fort det blåste upp. En sten föll från mitt hjärta!

Nu är det bara nästa steg...
Måste sätta mig och skriva ett långt brev, där jag kommer avsäga mig detta. Tänker inte vara med och spela detta jävla rollspel.

Så nu går striden in i fas 2...

Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: ULLiS

Upp till kamp! Skönt att ha stöd från sina nära och kära..

2006-05-03 @ 09:08:26
Postat av: Pyret

Vad skönt att höra!!!

Postat av: Alexandra

Vet ju inte vad det gäller, men jag hejjar på dig ändå!

2006-05-03 @ 12:55:04
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback