Behov av Alex...

Shit, jag står i ett svårt valläge...

Känner att jag just nu skulle behöva Alex och hennes Tarotkort!

Hela jag skriker gör det men så finns det en liten gnagande känsla...
Hur kommer det bli? Kommer han få lida ifall det inte löser sig? Vad kommer de säga och hur kommer de agera? Vill bara blunda och när jag öppnar ögonen igen är det löst...

Just nu är läget, tuta-å-kör eller ligg lågt... men hur länge då? Hur länge klarar vi att ha det så här?!?

Min lilla vän, mamma vill bara att du ska må bra och vara en glad och lycklig kille och jag hoppas att jag kan lösa detta åt dig.
Jag älskar dig!

Kram
mamma

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag är övertygad om att du kommer lösa det på bästa sätt!

Postat av: Therese

Instämmer med Pyret, såklart du kommer att lösa det här, och dessutom göra det bra.

Skickar en styrkekram:)

2006-05-15 @ 20:45:31
URL: http://therese.blogg.se
Postat av: Moster

Självklart! Du är en bra mamma och du klarar det här och gör det bra. Stå på dig och tro på dina beslut.

2006-05-16 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback