Balkong Marrakech...

Nu är sovrumsbalkongen röjd...

Den balkongen ska jag förvandla till min egen oas. Den ska bli en myshörna och går under operation Marrakech, fast Casablanca låter ju också bra...
Här ska det finnas mysiga kuddar, lyktor, tyger och ett brickbord som jag tänkte tillverka själv.
Halva långväggen är det betonglas mot trapphuset å det lyser så fint där på kvällarna...
Här ska jag sitta och meditera!

Johan bara skrattar åt mig och mina drömmar när jag säger att där kan vi mysa med varsitt glas vin när barnen somnat...

Ps. Pyret, Moster, Maria och Eva den där balkongen har vi haft kul på förut... när vi hade våra små kreativa tjejkvällar med mycket vin!

Kommentarer
Postat av: ULLiS

Å va härligt det låter. :) Man ska drömma...och göra verklighet av de man kan. HIhi, när jag blir stor ska jag framställa medicin. Receptarie har jag riktat in mig på, men sen måste jag läsa lite annat efter det oxå. Just nu läser jag upp kemi B på gymnasienivå...på distans. Hade 4 ämnen att läsa upp så jag är klar med matte c, biologi B och kemi A. Kämpigt har det varit, inte lätt att läsa hemma. Hua. När blir man stor? Haha... Vad jobbar du med? Nåt kreativt säkert... Min högsta dröm va att bli inredningsarkitekt, men efter att ha varit på HDK på praktik ångrade jag mig. Vet inte varför..
Kram

Postat av: Pyret

Det var jättemysigt med dina tjejpysselvinkvällar :).

2006-05-03 @ 09:50:35
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det låter väldigt snyggt! Du får komma hit och inreda min veranda då du är klar. ;)

2006-05-03 @ 12:52:43
URL: http://alexostefan.blogg.se
Postat av: Miafia

Alex:
Jag kommer och fixar din veranda sen!

2006-05-03 @ 15:35:27
URL: http://www.miafia.blogg.se
Postat av: Moster

Det blir nog jättefint. Kommer gärna och inviger den,
Kram

2006-05-03 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback