Vad kan man skriva?!?

Jag pratade rätt mycket med min syster igårkväll. Pratade om våra barnhistorier och vi kom ju på en hel del både glada och sorgliga saker. Jag har varit lite tveksam ifall jag skulle skriva om sorgliga eller hemska saker... varför kan du inte göra det undrade hon, det är ju din historia... en del saker är ju lite tragiskt dråpliga i efterhand. Sa ju från början att jag bara skulle skriva roliga saker...

Men jag kanske kastar in lite andra historier också, inte de allra värsta... Å jag lovar att inte lämna ut nån!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag tycker att man kan skriva om det som känns rätt. jag skriver om både roliga och sorgliga saker. Ska bli kul att få se din nya sida, kan du skicka hit Pyret till mig sen, jag har inte ens börjat med min "skola".

Postat av: Alexandra

Väntar med spänning på fler berättelser!

2006-03-04 @ 16:39:08
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback