Udda samlingar...

Jag har något hemma som jag inte vet vad jag ska göra med....

Jag har ärvt efter min mamma och min moster 3 st samlingar.

1. Efter min moster har jag en låda med skedar från olika konditorier och kaféer runt om i landet.
2. Efter mamma så har jag en chokladkartong späckad med pappersservetter från samma typ av ställen som ovan.
3. Efter mamma, mönster (kläder) i 60- och 70-talsstil.

Fast jag vet inte vad jag ska göra med dessa samlingar men jag kan inte kasta dem...

Har någon något förslag eller är intresserad?


Kommentarer
Postat av: Pyret

Och jag har mammas alla souvenirskedar från hela världen i en gammal Big Pack burk...

Postat av: Miafia

Kan du inte göra en vidflöjel? Det kan jag ju göra själv förresten av mina skedar... hmmm inte så dumt, kan hänga i min stora björk på landet!

2006-03-02 @ 11:19:37
URL: http://miafia.blogg.se
Postat av: Miafia

Vindflöjel ska det stå...

2006-03-02 @ 11:20:08
URL: http://miafia.blogg.se
Postat av: Pyret

Bra idé, men inte här... mina grannar skulle lägga skottpengar på mig...

2006-03-02 @ 13:44:06
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Louise R

Jag vet var ni ska göra med era skedar (Både souvenirskedar och konditoriskedarna)om dom finns kvar, och inte blivit Vindflöjlar ;-) Sälj dom till mig. Jag samlar souvenirskedar. Och ser alltid fram emot fler. Har i nuläget någonstans mellan 1500 och 2000st. Samlar även på prydnadskaniner. Så hör av er till mig om det finns skedar som skramlar i lådorna.

2006-11-01 @ 09:51:44
Postat av: Louise R

Det verkade som mailadressen inte kom med. [email protected]

2006-11-01 @ 09:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback