Styrbehov...

Känner att jag just nu är i ett stort behov av någon som hjälper mig styra...

Jag är en jävel på att ro, är stark, envis och seg men jag behöver någon som står i fören och hejar på mig med en stor jävla megafon! Jag har en förmåga att vilja göra allting... dessutom vill jag göra alla glada, skiter i om jag är glad själv men alla andra måste vara glada!  Jag vill vara bäst, kunna allt...

Skulle behöva ett stort schema som jag dag för dag, timme för timme kan se vad jag ska göra. Annars försöker jag göra allting samtidigt. Detta stressar mig som faaan. Just nu känns det som jag sitter i en centrifug...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hallå där...stopp och belägg! Det där är inte bra, såg du inte Fråga doktorn om stress och om att bränna ut sig??
Det är viktigt att du är glad hur ska du annars kunna göra andra människor glada.
Var rädd om dig vännen, KRAM

Postat av: Pyret

Jag står här med megafonen, men du hör inte. Bor för långt bort...

2006-03-15 @ 16:28:03
URL: http://litenpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback