Stora barn...

Idag har vi handlat en skotork till barnens skor, är trött på blött å grus i hela lädenheten.
Det vart några andra småsaker också, som krokar till Chrisses rum. Han börjar bli så stor och leksakerna börjar omvandlas till större prylar... simmfötter, cykloper, snorklar, hantalar... just nu ligger allt bara i högar. Har fått upp gitarren på en rejäl krok.
Igår var jag in på Hemtex och köpte gardinvepor i vitt med inslag av grått, svart och beiget. Egentligen ville han ha sitt rum målat i orange, men vi kompromissa, det vart gråa väggar med orange prylar, som kuddar hyllor, cd-box...
Nu börjar rummet kännas som det mera är tänkt för en tonåring.

Min lillkille börjar bli så stor!
Kram mamma

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Visst är det skönt att få lite ordnig i barnens rum..tänk vad mycket prylar som lyckas samlas där=)!

Postat av: Pyret

Jag vill också ha en skotork!

2006-03-19 @ 18:48:21
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Alexandra

Snart är det dax för även oss att fixa tonårsrum!
Tiden går så fort.
Jag kan inte fatta att jag varit mamma i en tredjedel av mitt liv redan...

2006-03-19 @ 20:56:16
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback