Starka kvinnor...

Har funderat lite...
Jag omger mig med en hel hög med starka kvinnor. Vackra, smart och starka kvinnor!
Dessa fantastiska kvinnor har en förmåga att lyssna, säga kloka saker och bara finnas tillhands. Några av kvinnorna är ibland lessna och behöver extra omsorg. Men just att de är svaga och vågar visa att de är lessna och behöver tröst gör dem till starka kvinnor, att de vågar stå för vad de är! Inget tigande å lidande...

Jag älskar er allihopa och önskar att ni lever efter bästa förmåga och tar vara på det som är unikt med er, det som gör att ni är den ni är: En stark, vacker å smart kvinna!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Tack. Jag älskar dig med!

Postat av: Pia

Du är en strak, vacker kvinna själv.

2006-03-11 @ 21:45:12
Postat av: Moster

Får jag ta åt mig? Jag bestämmer mig för att jag får det för jag är en stark kvinna som bestämmer själv.

2006-03-12 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback