Social ensamvarg...

Jag är en social ensamvarg...
Tycker om att vara ensam, en vald ensamhet. Man kan vara ensam fast man är flera...
I min ensamhet gillar jag att fundera mycket men detta gör att ibland blir jag lessen för att tankarna blir för jobbiga, svåra att bena upp och reda ut. Men i min ensamvarg bor nog en ganska lessen själ... tror att jag alltid kommer att vara lite lessen men det är väl en bit av det som gör mig till den jag är. Det jag måste lära mig är att leva med min lessna varg.
Men flockdjuret inom mig har också ett stort behov av att ha människor omkring mig. Tycker om att prata och älskar att skratta! Skratta är det bästa som finns... men ibland finns även ett väldigt starkt behov av att yla på månen!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Bra skrivet! Sådär känner jag med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback