Skumbad...

Det är helt sjukt vad det är skönt att ta ett hett bad...
Tände lite ljus och låg och lyssnade på den helt underbara cd:n jag fått av Pyret, Edith Backlund. Precis musik i min smak. Låg där och njöt... och tänkte. Tänk att hjärnan ska arbeta på högvarv hela tiden.
Fast det var inte så mycket sorgsna tankar utan rätt bra tankar.

Tänkte på min man, som just nu ligger i vår säng tillsammans med våra barn och sover. Denna man som jag väntat på i hela mitt liv men inte fattade det förens jag fann honom.
Levde ett ganska destruktivt liv innan honom, eller vad ska man säga levde ett liv i förnekelse... Svårt att förklara. Har alltid levt med fel sorts män, män som tagit så mycket av mig utan att ge något tillbaka.

Min man är otroligt snäll och go. Han månar om mig och skulle göra allt för mig och barnen. Han finns vid min sida både när jag mår bra och dåligt. Det är inte lätt för honom att alltid förstå mig men han försöker...

Är otroligt glad att vi fann varandra och att jag var villig att ge honom en chans.

Tack att du finns! Snart ska jag bära in barnen i deras sängar och sen ska jag väcka dig. Kanske om vi har tur kan vi i lugn och ro få kolla på en film å mysa utan att barnen hoppar upp och ned och kräver underhåll.

Kommentarer
Postat av: Pia

Har också fått skivan. Visst är den bra?! Du har verkligen hittat en prins! Godnatt...

2006-03-11 @ 21:49:22
Postat av: Pyret

Han är jättebra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback