Pistagenötter...

Idag var jag ju ledig och gick hemma å skrota lite. Vart sugen på något, kikade in i skafferiet och hittade lite pistagenötter, å då började jag tänka lite på mina kusiners pappa som gick bort nyligen. Han gillade pistagenötter.

Kommer ihåg att en gång när jag var i Grekland så köpte jag med mig en jättestor påse med hem till honom. Pistagenötter var inte så jättevanligt här då och hittade man några så var de svindyra.

Nu sitter ni väl där på varsitt moln, du å mamma ätandes era nötter, du pistage å mamma sina jordnötter!

Kram

Kommentarer
Postat av: Pyret

Klart de gör! Och så tittar de på allt vi gör...

Postat av: Pia

Du ser, direkt in på bloggen när jag kommer hem. Tack för ikväll. Det var trevligt och jag har vekligen saknat dig. Hoppas det inte dröjer så länge till nästa gång. Tycker om dig - massor massor... Tack för all hjälp, det kommer bli kanon och jag hoppas att du inte tar på dig för mycket.

2006-03-02 @ 23:16:50
Postat av: Ninni

Jag åt också pistagenötter igår. Undrar vad min mamma&pappa knaprar på i himmelen?? Pappa förmodligen jordgubbar, och mamma choklad! Ha en härlig dag, kram

2006-03-03 @ 07:23:03
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Pia

Jag läste inte ordentligt vad du skrivit märker jag nu... Ja, jag är övertygad om att det sitter på varsitt moln och kastar ner skalen på oss.

2006-03-03 @ 09:08:14
Postat av: Ninni

Jag lovar jag ska njuta åt dig också!! Kram

2006-03-04 @ 11:30:55
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback