Panduro igen...

Pysen kan nu varva ner igen...
Åkte till Panduro i Solna istället, perfekt för då kan vi alltid skicka Moster att shoppa!
Fick tag i det jag behövde. Blev några varianter, försöker tänka lite smart och ekonomiskt.

Så jag hoppas att jag får barnen i säng tidigt ikväll, annars är det ju risk att lillsessan vill hjälpa till och då blir nog inte korten riktigt vad du tänkt dig...

Snart måste vi ha möte nr 2! Bestäm tid och dag som passar er. Skulle vara kul om Pyret kunde komma denna gång. Å det var ju inte fel med vin å sushi....

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Pysen

Åhh vad bra. Du är så snäll! Ska bara se hur mycket de verkar kräva av mig på jobbet de närmaste veckorna så ska jag komma med ett förslg på tid. Uppskattar dit engagemang. Du ska få nåt fint som tack sen!

2006-03-12 @ 15:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback