Negativ...

Känner att jag idag är lite negativ...
Min man fick det inte så mycket lättare än vad barnen haft det idag, när han ringde hem för att tala om att det skulle gå på 7.000:- för bilen som är på verkstan (faktiskt, en schysst verkstad mé små ärliga farbröder)... 3.000:- förra veckan... hmmm 10.000:-!
 
I mina öron tycker jag det låter överflödigt med hjullager, generator, fördelarlock... locket kan man inte skära ut det ur ett gammalt Big Pack-lock, för ett gäng sådana bor ju i ett av underskåpen och de verkar pigga på att göra nytta för de ramlar ju ut varje gång man öppnar dörrarna...

Kan bara säga satan på ren spanska, måtte denna dag aldrig komma tillbaka!

Inga problem med pengarna för de plockar vi ju bara ur "Guldbyxorna"!!!


Kommentarer
Postat av: Ninni

ja lägga ut pengar på bilen är ju alltid kul!Bad vår granne att han skulle kommentera våra fina nya vinterdäck när vi köpt dom!
För dom kostade så jävla mycket. Vår bil ska på årlig service på fredag, och det vet man ju att det inte är gratis.BORING!!!
Blev det nån deg?? Kram

Postat av: Ninni

Förresten det där med glasslocken var kul, jag blev så galen på mina för ett tag sen, så alla åkte ut.
Nu är mina lådor där jag förvarar plastburkar så fina så fina, inte en Big pack så långt ögat når.

2006-03-14 @ 17:24:18
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Alexandra

När bilen går sönder han det ju kosta hur mycket som helst...det suger verkligen. Synd att man inte kan någonting om bilmek. Där skulle det finnas pengar att spara...

Hoppas att morgondagen blir bättre!

2006-03-14 @ 21:29:41
URL: http://alexostefan.blogg.se
Postat av: Ulrike

Älskade den serien!

2006-03-16 @ 15:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback