Min milda vind...

Det kommer en vind genom mitt fönster, det är en vind som stryker mig över håret och kinden. På sitt speciella sätt smeker hon min handled.
Den här vinden är så otroligt klok och vacker. Hon får mina ögon att tåras, mitt hjärta att bulta, hon susar i mina öron och får mitt blod att bubbla. Hennes kloka ord söker sig in i min kropp och själ, får mig att stanna upp... Just då kommer den porlande känslan som får mig att blomma, att för ett ögonblick glömma. Tillsammans virvlar vi båda bort för några minuters underbar lycka! 

Tusen tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Oj, det var så vackert skrivet att jag börjar gråta. Gör jag så?
Jag är glad att du finns också! Det vet du!

Postat av: Miafia

Ja det gör du!
Kram

2006-03-19 @ 19:34:21
URL: http://www.miafia.blogg.se
Postat av: ulrike

Fy vad ni är gulliga.Så fina människor.

2006-03-25 @ 00:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback