Hår...

Idag kan jag tala om att jag känner mig lite trött på att vara långhårig...
Barnen sliter å drar och man fastnar överallt. Det är ju inte heller särskilt praktiskt att ha långt hår när man hatar att borsta det...

Just nu skulle jag vilja ha lite längre än till axlarna, tycker tjocka små flätor är fint!
Så skulle jag vilja att det var rött med bleka slingor... vad fint. Eller brunt... eller mer blont...
Sen är det fint med lockar eller helt platt rakt fint glansigt hår...

Jag har varken rakt eller lockigt hår men om jag inte borstar det när det är blött blir det vågigt. Och under håret har blivit lockigt sen jag fick barn...

Okej dá jag gillar mitt hår... Älskar att kunna göra olika frisyrer efter humör eller bara ha det utsläppt...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har alltid velat ha riktigt långt hår. Har försökt att spara ut det flera gånger, men jag ser bara förjävlig ut, platt och tråkigt. :(

Postat av: Pyret

Du skulle se mitt hår... inlägg i min blogg kommer...

2006-03-15 @ 11:40:53
URL: http://litenpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback